domingo, diciembre 21, 2008

NO CHRISTMAS

Aquesta vegada el Nadal ha aparegut de sobte, jo no l'he vist, no m'he fixat en els llums nadalencs, no he comprat cap regal... M'agrada el Nadal, però aquest any no em ve de gust. I per què no em ve de gust? Ei!, t'ho estic peguntant a tu, nena, per què no et ve de gust? Crec que aquest any el veig com una repetició patètica del que recordo des dels 4 anys. Aquest any vull anar a algun lloc amb platja, sense celebracions nadalenques, amb tumbones, sol i mojitos... Això és el que em ve de gust!!! Estàs canviant? Si a tu t'agrada el fred, l'hivern... i perquè somies amb l'estiu? Sí, i amb samarretes de tirants, bikinis i gazpacho...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

El gazpacho hauria d ser atemporal com el Paul Newman. A mi también me ha pillado de traspié esta navidad. Ni tan sols ha nevat, que era l´única cosa que em feia il.lusió. Només pluja, aburrida i repetitiva pluja. Però lo bó q ténen les coses dolentes es que, com les bones, s´acaben (bueno CAAASI totes, CAAAAASI totes, amor). Em va agradar molt l´agradable copa que vam fer ahir al madamme. Ens feïa molta falta. No quiero que venga el Nicola este, la veritat és que vivint amb tu no sento la necessitat d viure sol, no ho dic pq ultimament no hi siguis mai a casa, en serio, sino pq per molt paradoxal q a molta gent li pugui semblar viure amb tu és molt fàcil, amor.
Toquecitos de codo.
Vaqué(r).

Anónimo dijo...

Yo lo intento, te lo juro, y me encantaria aprender esta lengua, pero ya me peleo cada dia con el frances que detesto, y siento que no es el momento de intentarlo con el catalan. Escribe algo en castallano. Solo para mi. Please.